რანდი ცუკერბერგი: ქალების შთამაგონებელი ზრდა ტექნოლოგიებში
ინფორმაციისა და კომუნიკაციური ტექნოლოგიების საბჭოს (ICTC) თანახმად, კანადის ციფრული ეკონომიკა სტაბილურად იზრდება. ICTC-ის პროგნოზით, 2021 წლისთვის, ამ სექტორში 216,000, საერთო ჯამში კი 1,637,000 ახალი სამუშაო ადგილი შეიქმნება. ამ სფეროში კი სამუშაო ადგილების მხოლოდ...
“მაიკლ ბენგის სემინარის შემდეგ გამყარდა ჩემი რწმენა, რომ სამაგალითო კომპანიის ნაწილი ვარ.”
თბილღვინოს პროდუქტების განვითარების ხელმძღვანელი, ლაშა ლომაშვილი, MCI მასტერკლასთან ინტერვიუში ბევრ საინტერესო საკითხზე საუბრობს, მათ შორის როგორ შეცვალა მაიკლ ბენგის ტრენინგმა მისი დამოკიდებულება იმ კომპანიაზე, რომელშიც მუშაობს და რამდენად რთული იყო ისეთი დიდი...
WOBI მსოფლიო ბიზნეს იდეების ჰაბი ამიერკავკასიაში
MCI Masterclass წარმოადგენს MCI Consulting Group-ის შვილობილ კომპანიას, რომელიც წლებია პოზიციონირებს ქართულ ბაზარზე. მასტერკლასი ეს არის საერთაშორისო ბიზნეს სასწავლო ცენტრი, რომლის მიზანი არის საქართველოში უცხოური გამოცხდილების დანერგვა ტრენინგების მიმართულებით და...
Nike – Just Do It – შექმნისა და წარმატების ისტორია
Nike შეიქმნა 1964 წელს, ამერიკელი სტუდენტის - ფილ ნაიტისა და მწვრთნელ ბილ ბაუერმენის მიერ. მათ ერთმანეთი გაიცნეს ორეგონის შტატის უნივერსიტეტში. სწორად გათვლილი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მეშვეობით, Nike-მა კონკურენცია გაუწია, იმ დროისათვის არსებულ ძლიერ ბრენდებს....
Tropicana-ს არქტიკული მზე
Tropicana, რომელიც მთელ მსოფლიოში ცნობილია როგორც წვენების მწარმოებელი კომპანია, განახორციელა სარეკლამო კამპანია ,,არქტიკული მზე’’ კანადაში, ქალაქ ინუვიკში. სწორედ ამ კამპანიის გამო კომპანიამ მოიპოვა ოქრო ფესტივალზე FAB Awards, სადაც ხდება კვებისა და სასმელების...
ანრი ფაიოლი და მისი პრინციპები McDonald’s-ის მართვაში
მენეჯმენტის ფრანგული მოდელის ფუძემდებლად გამოჩენილი მეცნიერი, ბრწყინვალე ინჟინერი-პრაქტიკოსი და წარმოების შესანიშნავი ორგანიზატორი ანრი ფაიოლი ითვლება (1841-1925). მან ყველაზე ჩამორჩენილი და გაკოტრების პირას მდგომი საწარმო, საფრანგეთის ერთ-ერთ უმდიდრეს დაწესებულებად...
ქალები ბიზნესში, რომლებიც შთაგაგონებენ
ქალთა საკუთრებაში არსებული ბიზნესი კვლავაც განაგრძობს წინსვლას მიმდინარე ბაზარზე. ქალთა ბიზნესის კვლევის ცენტრის ცნობით, ქალი მეწარმეები ამერიკულ ეკონომიკის $2.3 ტრილიონს გამოიმუშავებენ და 18 მილიონზე მეტი ადამიანის დასაქმებას უზრუნველყოფენ. არსებობს უამრავი მაგალითი...
TOYOTA-ს წარმატების ისტორია და “5 რატომ” წესი
იაპონიის თანამედროვე მენეჯმენტის მკვლევარი, გურუს კავადა წერდა: ტოიოტას საწარმოო სისტემა არის ყველაზე ნაყოფიერი და ეფექტური მეთოდი. ის არის გული ანუ ღერძი ჯასთ- ინ-თაიმ (Just In Time) მეთოდიკისა. ტოიოტას ყველაზე ნაკლები დრო სჭირდება მზა ავტომანქანის შეკვეთიდან...
ფრანგული ბრენდი L’Oreal – რთული გზა წარმატებისაკენ
საფრანგეთი ერთ-ერთია იმ ქვეყნებს შორის, სადაც მრავალი კომპანია შეიქმნა და რომლებიც დღემდე წარმატებით ფუნქციონირებენ. საფრანგეთში სასურველი პოზიციის დაკავება დიდ ძალისხმევასა და საჭირო უნარების გამოვლენას მოითხოვს. სტატიაში მოგიყვებით, ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანია...
ბენეტონის ბრენდის კაპიტალის მოდიფიკაცია და რევოლუცია
მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ტანსაცმლის მწარმოებელმა (2.4 მილიარდი დოლარის გლობალური გაყიდვები), ბენეტონმა თავისი ბრენდის კაპიტალის მართვაში გარკვეული წარმატებები თუ წარუმატებლობები განიცადა. ბენეტონმა შექმნა ძლიერი ბრენდი ძირითადი და ფერადი ტანსაცმლის ფართო...