გსურთ გქონდეთ წარმატებული ბიზნესი? ააგეთ ეფექტური სტრატეგია

ოდესმე გიფიქრიათ, თუ არა რატომ არის ზოგიერთი კომპანია წარმატებული? ან რატომ არის ზოგიერთი რთულად დასამარცხებელი და ზოგიერთი არა? თუ კომპანიას სურს იყოს კონკურენტუნარიანი, ის ვალდებულია შექმნას ეფექტური სტრატეგია. მაგალითისთვის, ამაზონის მსგავსი კომპანიები წლების განმავლობაში ინარჩუნებენ პირველობას იმიტომ, რომ მათი სტრატეგია მჭიდროდ უკავშირდება მათ ხედვას. ამაზონი ცნობილია, როგორც კლიენტებზე ორიენტირებული კომპანია მსოფლიოში. მისი პროდუქტები და სერვისები […]

ოდესმე გიფიქრიათ, თუ არა რატომ არის ზოგიერთი კომპანია წარმატებული? ან რატომ არის ზოგიერთი რთულად დასამარცხებელი და ზოგიერთი არა? თუ კომპანიას სურს იყოს კონკურენტუნარიანი, ის ვალდებულია შექმნას ეფექტური სტრატეგია.

მაგალითისთვის, ამაზონის მსგავსი კომპანიები წლების განმავლობაში ინარჩუნებენ პირველობას იმიტომ, რომ მათი სტრატეგია მჭიდროდ უკავშირდება მათ ხედვას. ამაზონი ცნობილია, როგორც კლიენტებზე ორიენტირებული კომპანია მსოფლიოში. მისი პროდუქტები და სერვისები განაპირობებს ისეთ გამოცდილებას, სადაც ადამიანებს შეუძლიათ მოვიდნენ ადგილზე, იპოვნონ, აღმოაჩინონ და შეიძინონ ონლაინ.

სტრატეგია ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში განსახორციელებელი გეგმაა, რომელსაც თქვენ ქმნით კომპანიისათვის, რომ მიაღწიოთ დასახულ მიზანს. სტრატეგია მოიცავს თქვენი კომპანიის მიზნებს, თუ რა ტიპის პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზებას გეგმავთ, კლიენტებს, რომელთაც გსურთ შესთავაზოთ თქვენი პროდუქტი და მაღაზიებს, რომელთანაც თანამშრომლობთ მოგების მისაღებად.

სტრატეგია არის მყარი, როდესაც ყველა ცვლილება, რომელიც იმ დროს ხორციელდება ვალიდურია და გადაწყვეტილებები, რომელიც მიიღეთ, შესაძლოა წარმოდგენილი იყოს ფაქტებით და მტკიცებულებებით. მნიშვნელოვანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი სტრატეგია უკავშირდებოდეს თქვენივე კომპანიის მიზნებს, ბიზნესის სახეს, რომელსაც თქვენი ორგანიზაცია განაგებს. მაგალითისთვის, Google-ს ხედვაა მდგომარობს შემდეგში, რომ განაპირობოს საუკეთესო ინტერნეტ მომსახურება.

იგი ცნობილია როგორც Google Search. ყველა პროდუქტი და სერვისი, რომელიც Google-მა შექმნა, მათ ძირითად მიზნებს უკავშირდება.

კარგი სტრატეგია დაგეხმარებათ კარგი ინვესტიციური გადაწყვეტილების მიღებაში, როგორიცაა როგორ და სად ისურვებდით ფულის დახარჯვას. ის ასევე უზრუნველყოფს პროექტების პრიორიტეტიზაციას და ორგანიზაციის შიგნით სხვა აქტივობების განხორციელებას.

რა უნდა გავითვალისწინოთ საკუთარი სტრატეგიის შემუშავებისას

  1. გასაგები, გრძელვადიანი მიზნები: მოამზადეთ გრძელვადიანი და რეალისტური სტრატეგიული გეგმა. რა სახის პროდუქტებისა და სერვისების აწყობა გსურთ? ვინ იქნებიან თქვენი კლიენტები? რომელი ბაზრები გინდათ რომ მოამარაგოთ და რა აქტივობები გსურთ, რომ გაატაროთ, რათა მიიღოთ თქვენთვის სასურველი შედეგი?
  2. შესაძლებლობა: სიფრთხილით გააანალიზეთ რა შესაძლებლობები არსებობს მომავალში და დროის განმავლობაში, როგორ შეიძლება ისინი განვითარდნენ. შეაგროვეთ მეტი ინფორმაცია და ფაქტები ამის შესახებ მანამ, სანამ რაიმე სახის გადაწყვეტილებას მიიღებდეთ. გასაგებად გააანალიზეთ რისკები და გამოწვევები, რომელებიც მოსალოდნელია ამ შესაძლებლობების მიღწევისას.
  3. ინოვაცია: დარწმუნდით, რომ პროდუქტები და სერვისები, რომელთა წარმოებასაც აპირებთ, არის უნიკალური, გასაგები დიფერენციაციით – და რომ ისინი თქვენს ბიზნესს უკავშირდება. გაიხსენეთ, როდესაც Apple-მა გამოუშვა iPod-ი, ნამდვილად ინოვაციური პროდუქტი. იმ დროიდან კომპანია საკმაოდ ცნობილია თავისი ბრენდით და ხარისხით. კომპიუტერებთან ერთად, ადამიანები ყიდულობენ Apple-ის სხვა პროდუქტებსაც, როგორიცაა iPhone, iPad და ა.შ. მიუხედავად ამისა, ისინი უფრო მეტად ძვირია ვიდრე სხვა ტექნიკა.
  4. კონკურსი: დარწმუნდით, რომ თქვენი სტრატეგია კონკურენტუნარიანია. აირჩიეთ ბაზარი, რომელიც არ არის მომსახურებადი ან არ შეესაბამება კონკურენციას, და იყავით მასში პირველი. ამ გზით, თქვენ იღებთ საბაზრო წილს, აშენებთ თქვენს ბრენდს და თქვენი კომპანია პოზიციას იკავებს ბაზარზე, სადაც რთულდება სხვა ახალი წევრების მიღება.
  5. ეკონომიკის მასშტაბები: დაუწიეთ პროდუქტისა და სერვისების ღირებულებას და ამავდროულად შეინარჩუნეთ ინოვაციურობა. შესთავაზეთ უნიკალური ფუნქციები და მაღალი ხარისხის მომსახურების სერვისი. მაგალითისთვის, Walmart-ი ყოველთვის ცდილობს გაყიდოს საკუთარი პროდუქტები ყველაზე დაბალი ფასით, შესაბამისად ზრდის გაყიდვებს და იღებს მაღალ მოგებას.
  6. დრო ბაზარზე: ფრთხილად განსაჯეთ პარამეტრები „შენება ყიდვის წინააღმდეგ“-ის მიხედვით პროდუქტებისა და სერვისებისათვის, რომელთა შეთავაზებასაც კლიენტებისათვის გეგმავთ. ზოგჯერ შეიძლება უფრო იაფი იყოს ნაწილების ყიდვა, რომლებიც ხელმისაწვდომია, რათა დაზოგოთ ნაწილი პროდუქტის წარმოებისა, რომელთაც შემდეგ ბაზარზე გაიტანთ.
  7. ტესტები: პერიოდულად გადახედეთ და განაახლეთ თქვენი სტრატეგია, რათა დარწმუნდეთ მის ვალიდურობაში და ხვდება თუ არა იგი თქვენი კომპანიის მიზნებსა და ბაზრის საჭიროებებს. გამოსცადეთ იგი მცირე ფაზებში. უმჯობესია დამარცხდეთ მაშინ, როდესაც თქვენი პროდუქცია ნაკლებად ძვირადღირებულია და შეცდომების გამოსწორებაც მარტივია.
  8. რისკები და მარცხები: თქვენს გეგმაში არსებული რისკ ფაქტორები საშუალებას აძლევს თქვენს ორგანიზაციას შეეგუონ დამარცხებას. გამოიყენეთ წარმატებებიდან მოპოვებული უნიკალური ინტუიცია და მარცხები, რათა თქვენი გამოცდილებიდან მიღებული ცოდნით გააუმჯობესოთ თქვენი მომავალი.
  9. დაინტერესებული მხარეები: როდესაც თქვენი გეგმა სრულყოფილ სახეს მიიღებს, გაუზიარეთ ის თქვენს თანამშრომლებს, ეს

უზრუნველყოფს მათ ხელმძღვანელობასა და მსჯელობას იმ ინიციატივებზე, რომლებიც განხორციელდება კომპანიის ფარგლებში. ახსენით, როგორ უკავშირდება ეს მათ და ფირმას. დამატებით, მოამზადეთ ცალკე გეგმა, რომელსაც გააცნობთ სხვა დაინტერესებულ პირებს, როგორებიც არიან ინვესტორები, პარტნიორები, პროვაიდერები, ანალიტიკოსები და თქვენი კლიენტები. გააგებინეთ, თუ რას აკეთებთ, რატომ აკეთებთ და როგორ მოქმედებს კომპანიის პროგნოზი შემოსავლისა და მომხმარებლების რიცხვის ზრდაზე.

გსურთ რომ თქვენი კომპანია იყოს წარმატებული და კონკურენტებზე უკეთ მოქმედებდეს? განავითარეთ და შეასრულეთ მტკიცე, კონკრეტული სტრატეგია.

მსგავსი სიახლეები

ხუთი რამ, რაც უნდა იცოდეთ, რათა გახდეთ აღმასრულებელი დირექტორი

ხუთი რამ, რაც უნდა იცოდეთ, რათა გახდეთ აღმასრულებელი დირექტორი

ამგვარად თქვენ ოცნებობთ საკუთარ ოფისზე? ერთი რამ, რაც უნდა გახსოვდეთ არის ის, რომ ამ ამბიციას თან სდევს პასუხისმგებლობა, რომელიც ეხება ყველა იმ ადამიანს, რომლებიც ცდილობენ თქვენს დონემდე მიღწევას. თქვენ შეგიძლიათ მისცეთ თქვენს გონებას საშუალება იფიქროს მეთაურობაზე,...

როგორ გადაჭრის ხელოვნური ინტელექტი რეალურ პრობლემებს _ ოთხი ექსპერტის აზრი

როგორ გადაჭრის ხელოვნური ინტელექტი რეალურ პრობლემებს _ ოთხი ექსპერტის აზრი

საგანმანათლებლო ხელოვნური ინტელექტის ფორუმი შემთხვევით დაიწყო 1998 წელს, როგორც „ლაბორატორია ხვალ“. აქ, დაახლოებით 350 მეცნიერი, მათემატიკოსი და დეველოპერი მუშაობს 40-ზე მეტ სხვადასხვა სფეროში. ფორუმზე განხილული იყო თემები მონაცემთა ტბებზე, შემთხვევითი ტყეებსა და...

ორი ტიტანის კოლაბორაცია: ალიანსი რინაშენტესა და ოშანს შორის

ორი ტიტანის კოლაბორაცია: ალიანსი რინაშენტესა და ოშანს შორის

იტალია ხასიათდება ადგილობრივი კულტურების გასაოცარი სხვადასხვაობით. იტალიის თითოეულ რეგიონს და ზოგიერთ შემთხვევებში პროვინციას აქვს თავისი საკუთარი ისტორია. ურთიერთობა კულტურასა და მენეჯმენტს შორის იტალიაში საკმაოდ კომპლექსურია. ამის ძირითად მიზეზს თავად ამ ქვეყნის...