
14 ნოემბერს სასტუმრო “ლისი ჰილსის” საკონფერენციო დარბაზში ჩატარდა დისტრიბუტორთა ბიზნეს ასოციაციის და MCI group-ის ერთობლივი ინტერაქტიული მასტერკლასი თემაზე “სტრატეგიული მენეჯმენტის თანამედროვე ტენდენციები და გამოწვევები საქართველოს სადისტრიბუციო კომპანიებში”. მსვლელობისას განხილულ იქნა:
- ბიზნესის მიზნები. სტრუქტურა. ფუნქცია-მოვალეობები
- მოტივაცია . კადრების განვითარება.
- სტრატეგიის და ოპერაციების დაგეგმვა. შედეგების ანალიზი. სისტემური კონტროლი.
- სტრატეგიული გეგმის აღსრულება.
- ბიზნესის სამართლებრივი საკითხები
MCI საკონსულტაციო-საინვესტიციო კომპანიაა. ბაზარზე გამოირჩევა თანამედროვე მენეჯმენტში ინოვაციური გადაწყვეტილებებით და საერთაშორისო ბაზრებთან ინტეგრაციის დანერგვით სხვადასხვა ტიპის კომპანიებში. კომპანიის გამოცდილება, სექტორები და მიმართულებებია: დისტრიბუცია-წარმოება ( კვება, ავტო, ავეჯი, საიუვილირო, საყოფაცხოვრებო ქიმია, სამშენებლო მასალები, ლითონკონსტრუქციები, ჰესი, კოსმეტიკა, სერვისი, მოდა, ), ჯანდაცვა, მედია- ტელევიზია ,სასტუმროების მართვა, საფინანსო ინსტიტუტები, ციფრული ბიზნესი, სამშენებლო, ვაჭრობა და სხვა… საერთაშორისო ბაზრის პრაქტიკის დანერგვა და ინტეგრაცია.
ერთვება კომპანიებში სრულად დიაგნოსტირების , სტრატეგიული დაგეგმვის შემუშავებისა და აღსრულების მიმართულებებით ბიზნესის სერვისის სრული პაკეტით : მენეჯმენტის, მარკეტინგის, გაყიდვების, ფინანსების მართვის, ინვესტირების.
შიდა პროცესებში ჩართვით ბიზნესის ფინანსურ მაჩვენებლებლებს რადიკალურად აუმჯობესებს მცირე პერიოდშივე.
„ჩვენ დავამკვიდრეთ ბიზნეს საკონსულტაციო პრაქტიკა მსგავსად ექიმის-პაციენტის ვიზიტის პრაქტიკისა. როგორც პაციენტი მიდის ექიმთან ჩეკ აპისთვის: ჩვენთან მოდის მომხმარებელი და ვაძლევთ მათ რეცეპტებს.“