+995 579 671771 [email protected]

WOBI მსოფლიო ბიზნეს იდეების ჰაბი ამიერკავკასიაში

MCI Masterclass წარმოადგენს MCI Consulting Group-ის შვილობილ კომპანიას, რომელიც წლებია პოზიციონირებს ქართულ ბაზარზე. მასტერკლასი ეს არის საერთაშორისო ბიზნეს სასწავლო ცენტრი, რომლის მიზანი არის საქართველოში უცხოური გამოცხდილების დანერგვა ტრენინგების მიმართულებით და...

სრულად

Nike – Just Do It – შექმნისა და წარმატების ისტორია

Nike შეიქმნა 1964 წელს, ამერიკელი სტუდენტის - ფილ ნაიტისა და მწვრთნელ ბილ ბაუერმენის მიერ. მათ ერთმანეთი გაიცნეს ორეგონის შტატის უნივერსიტეტში. სწორად გათვლილი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მეშვეობით, Nike-მა კონკურენცია გაუწია, იმ დროისათვის არსებულ ძლიერ ბრენდებს....

სრულად

Tropicana-ს არქტიკული მზე

Tropicana, რომელიც მთელ მსოფლიოში ცნობილია როგორც წვენების მწარმოებელი კომპანია, განახორციელა სარეკლამო კამპანია ,,არქტიკული მზე’’ კანადაში, ქალაქ ინუვიკში. სწორედ ამ კამპანიის გამო კომპანიამ მოიპოვა ოქრო ფესტივალზე FAB Awards, სადაც ხდება კვებისა და სასმელების...

სრულად

ანრი ფაიოლი და მისი პრინციპები McDonald’s-ის მართვაში

მენეჯმენტის ფრანგული მოდელის ფუძემდებლად გამოჩენილი მეცნიერი, ბრწყინვალე ინჟინერი-პრაქტიკოსი და წარმოების შესანიშნავი ორგანიზატორი ანრი ფაიოლი ითვლება (1841-1925). მან ყველაზე ჩამორჩენილი და გაკოტრების პირას მდგომი საწარმო, საფრანგეთის ერთ-ერთ უმდიდრეს დაწესებულებად...

სრულად

ქალები ბიზნესში, რომლებიც შთაგაგონებენ

ქალთა საკუთრებაში არსებული ბიზნესი კვლავაც განაგრძობს წინსვლას მიმდინარე ბაზარზე. ქალთა ბიზნესის კვლევის ცენტრის ცნობით, ქალი მეწარმეები ამერიკულ ეკონომიკის $2.3 ტრილიონს გამოიმუშავებენ და 18 მილიონზე მეტი ადამიანის დასაქმებას უზრუნველყოფენ. არსებობს უამრავი მაგალითი...

სრულად

TOYOTA-ს წარმატების ისტორია და “5 რატომ” წესი

იაპონიის თანამედროვე მენეჯმენტის მკვლევარი, გურუს კავადა წერდა: ტოიოტას საწარმოო სისტემა არის ყველაზე ნაყოფიერი და ეფექტური მეთოდი. ის არის გული ანუ ღერძი ჯასთ- ინ-თაიმ (Just In Time) მეთოდიკისა. ტოიოტას ყველაზე ნაკლები დრო სჭირდება მზა ავტომანქანის შეკვეთიდან...

სრულად

ფრანგული ბრენდი L’Oreal – რთული გზა წარმატებისაკენ

საფრანგეთი ერთ-ერთია იმ ქვეყნებს შორის, სადაც მრავალი კომპანია შეიქმნა და რომლებიც დღემდე წარმატებით ფუნქციონირებენ. საფრანგეთში სასურველი პოზიციის დაკავება დიდ ძალისხმევასა და საჭირო უნარების გამოვლენას მოითხოვს. სტატიაში მოგიყვებით, ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანია...

სრულად

ბენეტონის ბრენდის კაპიტალის მოდიფიკაცია და რევოლუცია

მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ტანსაცმლის მწარმოებელმა (2.4 მილიარდი დოლარის გლობალური გაყიდვები), ბენეტონმა თავისი ბრენდის კაპიტალის მართვაში გარკვეული წარმატებები თუ წარუმატებლობები განიცადა. ბენეტონმა შექმნა ძლიერი ბრენდი  ძირითადი და ფერადი ტანსაცმლის ფართო...

სრულად

ოჯახური მართვის სტილი იტალიურ კომპანიებში _ სილვიო ბერლუსკონი და მედიასეტი

იტალიაში ტელევიზიას ყოველთვის  ჰქონდა და ჯერ კიდევ აქვს დიდი როლი. კულტურის დე-ლოკალიზაციაში საინტერესო და ცოტაოდენ პარადოქსულია კომერციული სატელევიზიო სექტორი იმის საჩვენებლად, თუ როგორ შეუძლია იტალიური ბიზნეს კულტურას(ოჯახური მართვის სტილს) გავლენა მოახდინოს...

სრულად

რატომ უნდა მიყიდოთ ნაკლებ ადამიანს გაყიდვების გასაზრდელად

პირველ ეტაპზე კომპანიები ედევნებიან ყველას, ვისაც კი ფული აქვს. თუმცა, თუ მართლა გსურთ მასშტაბის გაზრდა, უნდა ისწავლოთ, თუ როგორ უთხრათ უარი უამრავ სხვა პერსპექტივას. მათ, ვისაც თავიანთი ბიზნესის მასშტაბები აინტერესებთ, მხოლოდ 10-დან 15% -მდე ზრდას არ სჯერდებიან....

სრულად